Gratis toegangskaart van Dicota en Telebeeld voor de CeBIT

Het zeer bekende Zwitsers/Duitse tassen- en hoesjesmerk Dicota presenteert vandaag haar volledig nieuwe productportfolio. Een team van ontwerpers heeft hun 40 topproducten onder de loep genomen en aangepast aan de eisen van deze tijd. Dicota heeft vanaf nu drie productlijnen: Pro, Eco en Base.

Pro

De lijn is gebaseerd op de meest succesvolle producten van Dicota en zijn in hun functionaliteit nog verder aangepast en verbeterd. Hierdoor is een premium productgroep ontstaan waarbij kwaliteit voorop staat.

Eco

Zoals de naam al doet vermoeden gaat het hier om tassen die gemaakt zijn van milieuvriendelijke en gerecycelde materialen. Een ander pluspunt van deze zeer functionele lijn is volgens Dicota dat de tassen bijzonder goed en scherp geprijsd zijn.

Base

Dit zijn de instapmodellen van Dicota. Een competitieve prijs wordt gecombineerd met kwaliteit en duurzaamheid.  Het bedrijf maakt immers al meer dan 20 jaar tassen en daar is bij het ontwerpen optimaal gebruik van gemaakt.

Iedere lijn heeft tassen in verschillende kleuren en materialen. Dicota introduceert op hetzelfde moment ook een nieuw classificeringsysteem. Aan de hand van simpele pictogrammen kunnen consumenten in een oogopslag de functionaliteit, bescherming en duurzaamheid van een tas zien. Erg praktisch.

Dicota Nederland start in samenwerking met Telebeeld een bijzonder actie. Je kunt nu bij Dicota gratis kaarten voor de CeBIT in Hannover krijgen, die gehouden wordt van 10 tot en met 14 maart 2014. Daar kun je zelf bepalen of de tassen ook in jouw winkel passen. Vraag je kaart vandaag nog aan bij john.berendsen@dicota.com.

Door: de redactie

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel