SCOUPY faciliteert mobiele aankopen met nieuwe app-update

Scoupy, het grootste location based mobile marketing platform van Nederland, lanceert vandaag de nieuwste versie van de Scoupy-App. Hierin biedt Scoupy haar gebruikers een geheel nieuwe, mobiel geoptimaliseerde bestel- en betaalmogelijkheid. M-commerce, ofwel het tot stand komen van transacties via mobiele devices, komt daarmee in de focus te staan van de functionaliteiten van Scoupy. In samenwerking met diverse payment-providers en Dagdeal-leveranciers wordt deze functionaliteit als eerste toegepast om Dagdeal acties via de Scoupy-App makkelijk te kunnen communiceren én aan te schaffen. 

Logische stap

De consument ontdekt in snel tempo de voordelen en mogelijkheden die een smartphone biedt. “Scoupy begon met oriëntatie en motivatie: onze mobiele coupons triggeren koopimpulsen, beïnvloeden koopgedrag en brengen on- en offline winkeltraffic op gang” zegt Valentijn Bras, directeur en oprichteer van Scoupy. “Bestellen en vervolgens betalen via de mobiel is de volgende logische stap; iets wat de consument verwacht aan te treffen in een mobiel aankoopproces.” zegt Bras. "Toch bieden nog maar heel weinig (online) retailers een volledig mobiel geoptimaliseerde check-out flow aan. Wij zijn met ons platform de logische partij om hen daarin te helpen en te faciliteren in de vorm van een pijlsnelle en kant en klare oplossing".

Complete oplossing, ook voor MKB ondernemingen

Scoupy biedt hiermee een complete mobiele bestel- en betaaloplossing aan die direct te implementeren is. Er hoeft dus geen individueel en kostbaar eigen traject opgestart te worden. Daarmee is deze oplossing binnenkort ook te gebruiken door MKB-ondernemers, die hun producten via de Scoupy-App online willen laten bestellen. "Wij noemen dat nu 'bestellen, betalen en ophalen’. Door deze oplossing zal de conversie op de acties gecommuniceerd vanuit de Scoupy-App enorm toenemen. " Aldus Bras. 

Nieuwe categorie: Dagdeal Acties

Als eerste wordt de toepassing toegepast bij de nieuwe 'Dagdeal Acties' categorie. In samenwerking met onder andere bol.com, Marktplaats Aanbiedingen, Travelbird en DealDonkey, worden vanaf nu dagelijks mobiel te bestellen producten aangeboden tegen zeer aantrekkelijke prijzen. De consument krijgt de optie om elke dag een notificatie te ontvangen wanneer de nieuwe acties online staan. Zo hoeft de consument nooit meer een actie te missen en kan bovendien direct mobiel een bestelling plaatsen. 

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel