Dynalogic gaat nog meer doen voor Coolblue

De succesvolle logistieke dienstverlener Dynalogic heeft haar werkzaamheden voor Coolblue en Neckermann.com verder uitgebreid. Vanaf nu worden grote producten, zoals wasmachines, meubels en TVs, door het bedrijf niet alleen afgeleverd maar ook, indien gewenst, geïnstalleerd. In veel gevallen stuurt Dynalogic zelfs twee man naar het opgegeven adres.

Het bedrijf gaat hiermee de concurrentie aan met een vergelijkbare service van PostNL Extra@Home genaamd. Het grote verschil is echter de flexibiliteit van Dynalogic. De klant kan zelf het beste aflevermoment kiezen en op termijn zelfs ook op zondag. En dat is wel zo praktisch.

Wat zegt Dynalogic zelf over hun nieuwe service?

Door de toevoeging van 2XLinHome aan ons productportfolio verleggen wij de grenzen van het bezorgen van grote producten en bieden we opdrachtgevers één logistiek platform voor de bezorging van al hun producten. Zowel klein als groot.

2XLinHome

2XLinHome staat voor het bezorgen van XL-producten, zoals witgoed, grote TV’s en meubels, met een ongekende keuzevrijheid. Anders dan de doorgaans rigide logistieke dienstverlening in de markt bepaalt de klant met 2XLinHome zelf hoe, waar en wanneer die het XL-product ontvangt. Met verschillende mogelijkheden als bijvoorbeeld full-servicelevering waarbij een groot product naar de gewenste plaats in huis gebracht, geïnstalleerd en gedemonstreerd wordt. En verpakkingsmateriaal en het oude product eventueel ook weer mee teruggenomen wordt.

Een groot onderscheid van 2XLinHome met bijvoorbeeld Extra@home van PostNL is dat alle innovatieve afleverservices ontwikkeld door Dynalogic ook beschikbaar  zijn voor de 2XLInHome-dienst. Voorbeelden hiervan zijn de vrij te kiezen aflevermomenten als ochtend,- middag,- of avondtijdvakken, een afspraak op zaterdag of in de toekomst zelfs op zondag.

“Veel van onze opdrachtgevers hebben een zeer uiteenlopend productassortiment en we zagen de behoefte aan een one-stop shop-concept waarbij één partner alle producten bezorgt. Met de uitbreiding van onze dienstverlening met 2XLinHome, uitgevoerd in ons tweemans-netwerk, maken we dat mogelijk en voeren we de complete regie over zowel kleine als grote producten. We ontzorgen hiermee onze opdrachtgevers en brengen de consument de ervaring van Personalized Logistics ook voor hun XL-product. Een “win-win-win!” aldus John Ruijsch, business development manager van Dynalogic.

Door: de redactie

 

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel