Autodealers van Stern Groep over op hosted telefonie: niet investeren, maar betalen per maand

 

Stern Groep N.V., met 120 vestigingen de grootste autodealer van Nederland, kiest voor de hosted telefonie-oplossing Zetacom Voice. Deze nieuwe dienst, gebaseerd op het Mitel telefonieplatform, is het antwoord van telecom- en ICT-dienstverlener Zetacom op de groeiende vraag in de markt naar oplossingen waarbij de klant geen vaste centrale meer in huis heeft en betaalt per maand. ‘Met deze oplossing worden we maximaal ontzorgd, is de bereikbaarheid gegarandeerd en groeit de telefonie flexibel met ons mee. Op deze manier kunnen we de beste resultaten behalen’, aldus Richard Moeliker, ICT Manager van Stern. Het unieke van de Zetacom Voice oplossing is dat niet alleen de basistelefonie wordt geleverd uit de cloud, maar ook zaken als een professioneel contact center en geïntegreerde draadloze toestellen voor alle locaties. 

Hosted telefonie
Zetacom Voice biedt dezelfde functionaliteiten als een gewone telefooncentrale, maar dan vanuit de cloud. Dit wil zeggen dat de eindgebruiker geen vaste centrale meer nodig heeft binnen de eigen organisatie en daardoor dus geen zorgen meer heeft over bijvoorbeeld updates, upgrades of storingen. Hier wordt door Zetacom automatisch op geanticipeerd. Daarnaast hoeft de klant geen (grote) eenmalige investeringen te doen, maar betaalt hij per maand een vast bedrag per gebruiker. Hij kan eenvoudig gebruikers toevoegen en verwijderen, al naar gelang de behoefte. Door de flexibiliteit en kostenbesparing die een hosted dienst biedt, is dit voor steeds meer organisaties een ideale telefonieoplossing. De constante Nederlandse internetverbindingen, het gebruik van meerdere servers en de uitgebreide beveiligingsinrichting binnen de professionele datacenters, maakt dat de betrouwbaarheid van de oplossing verder gaat dan een vaste, eigen telefooncentrale. 

Door: persbericht

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel