Plantronics stelt Ole Hellfritzsch aan als Marketing Manager Benelux & Nordics


Plantronics, de wereldwijde marktleider in audiocommunicatie, stelt Ole Hellfritzsch aan als Marketing Manager Benelux & Nordics. In deze functie is hij onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van strategische marketingprogramma’s voor de Benelux- en Nordics-regio en de uitvoer daarvan. Hij richt zich onder andere op het verder vergroten van de naamsbekendheid van Plantronics en het positioneren van het bijbehorende portfolio communicatieoplossingen en het gedachtengoed omtrent slimmer werken.

Hellfritzsch (35) maakt de overstap naar Plantronics vanuit BlackBerry, waar hij gedurende drie en een half jaar actief was als Marketing Manager. Hier was hij onder andere verantwoordelijk voor de BlackBerry channel campagnes, de ‘7 of BlackBerry 7’ tour en de introductie van BlackBerry 10. In totaal heeft Hellfritzsch ruim 15 jaar ervaring in alle aspecten van marketing, met functies bij onder andere T-Mobile en TeliaSonera, dat ontstond na een fusie tussen de Zweedse en Finse telecombedrijven, Telia en Sonera.

Slimme communicatie

In een wereld waar zakelijk communiceren op afstand steeds belangrijker wordt, levert Plantronics slimme communicatie mogelijkheden met een hoog geluidskwaliteit, innovatief design en een groot gebruikersgemak.Hellfritzsch streeft er naar om de kansen in de markt zoveel mogelijk te verzilveren en om klanten, partners en eindgebruikers de voordelen te laten ondervinden van Plantronics’ innovatieve communicatietechnologieën.

Strategisch en ludiek
‘Hellfritzsch is een zeer competente marketeer met veel kennis en ervaring in de telecommarkt,’ zegt Frank Timmermans, country manager Benelux & Nordics bij Plantronics. ‘Hij weet als geen ander om op strategische en ludieke wijze de uitvoering van de marketingprogramma’s tot een succes te maken. Hij is dan ook een aanwinst voor het team, en zal ons helpen om de Plantronics-boodschap uit te dragen en de vraag naar slimme communicatieoplossingen verder te stimuleren.’

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel