Xelion voegt wachtrijmelding toe aan hosted VoIP-oplossing


Xelion 6 beschikt over een aantal handige tools om inkomende gesprekken altijd op de juiste manier te routeren naar de juiste medewerkers. De nieuwe wachtrijmelding geeft de beller een betere inschatting van de tijd die ze nog aan de lijn moeten blijven en voorkomt dat ze voortijdig ophangen. Deze toevoeging kunt u combineren met andere hanige functies die standaard beschikbaar zijn, zoals:

  • Aankondigen hoeveel wachtende er in een rij voor u zijn
  • Automatisch routeren van gesprekken naar beschikbare medewerker
  • Routeren van gesprekken op basis van skills van medewerkers
  • Via een wall board (scherm aan de muur) real time inzicht in telefonische bereikbaarheid
  • Rapportages van volume gesprekken en responstijden

Het belang van een goede telefonische klantingang
Telefonie is voor meer dan 95% van het MKB de belangrijkste manier van communicatie met hun relaties. Toch is de telefonische bereikbaarheid voor klanten bij veel bedrijven vaak niet echt goed geregeld. Door bellers sneller en in één keer goed door te verbinden met de juiste medewerkers til je je serviceverlening naar een hoger niveau. Daardoor neemt de kans op business toe. Een goede telefonische klantingang levert dan ook geld op. Xelion 6 brengt deze goede telefonische ingang ook bereikbaar voor kleine en middelgrote bedrijven.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel