Incentro maakt Telfort-website klaar voor de toekomst

 

ICT-dienstverlener Incentro heeft in één jaar tijd de complexe ICT-omgeving van telfort.nl volledig vernieuwd. In nauwe samenwerking met Telfort realiseerde Incentro meer gebruiksgemak, personalisatie, wendbaarheid en meetbaarheid. Bovendien levert de nieuwe website Telfort verbeterde klanttevredenheid en lagere kosten op. Dankzij de nieuwe online omgeving kan Telfort beter inspelen op steeds veranderende klantbehoeften. Daarnaast is een stabiele en flexibele web-omgeving noodzakelijk om snel te kunnen meebewegen met innovaties. 

Incentro werd ingeschakeld om de wensen van Telfort te realiseren en integreerde de deeloplossingen in het open en flexibele systeem GX WebManager. Dit leidde tot een kortere time-to-market en goede meetbaarheid van het verkeer op de website. Het is nu mogelijk om sneller te anticiperen op het gedrag van de bezoeker. Zo kunnen wijzigingen op de website binnen een uur worden doorgevoerd, terwijl dit voorheen een week in beslag nam. Klanten profiteren hierdoor van gepersonaliseerde en dus relevantere content. Bovendien verzorgde Incentro een mobiele versie van de website om de gebruiker tijdens zijn klantreis optimaal te kunnen bedienen. 

“Normaal gesproken duurt zo’n exercitie jaren, maar bij de aanpak die voor ons gekozen is werden alle systemen blootgelegd en er werd aan meerdere projecten tegelijkertijd gewerkt”, vertelt Martine Husmann, directeur bij Telfort. “De korte lijnen met Incentro maakten dat het project vliegensvlug verliep. De mensen van Incentro zaten bij ons op kantoor, waardoor de onderlinge samenwerking erg goed ging. Binnen slechts 12 maanden hebben ze onze online omgeving klaargemaakt voor de komende vijf jaar. We zijn nu klaar voor de toekomst.”

Ook Coert Prins, Managing director Incentro en wereldreiziger, is enthousiast over de samenwerking: “De samenwerking met Telfort verliep heel vanzelfsprekend. We hoefden elkaar niet te overtuigen van elkaars gelijk en gingen direct dezelfde kant op. Door het snelle schakelen was het mogelijk deze grote transitie samen te realiseren.” 

Toekomst
Het project is echter nog niet ten einde. De persoonlijke omgevingen, waar consumenten kunnen inloggen en hun eigen gegevens en geschiedenis kunnen inzien, zijn nu aan de beurt. De systemen voor mobiel en glasvezel worden samengevoegd en in één systeem gevat. Bij deze wijzigingen staan ook weer het gebruiksgemak, de meetbaarheid en de personalisatie centraal. Daarnaast worden bestaande verouderde systemen, en daarmee hoge beheerkosten, uitgefaseerd. Dit project zal begin 2015 gerealiseerd zijn.    

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel