KPN

KPN breidt zijn KPN ÉÉN propositie voor het MKB uit met Zakelijk Office 365 en Mobile Device Manager. Deze uitbreiding versterkt de KPN ÉÉN oplossing waar de ondernemers de ideale communicatieoplossing samenstelt voor elke medewerker, met één vaste prijs per medewerker, één contract en één helpdesk.

Met Zakelijke Office 365 in combinatie met KPN ÉÉN kan de ondernemer overal werken en kennis delen met Lync, Exchange en Sharepoint van Microsoft. Zo hebben de ondernemer en zijn werknemers altijd en overal dezelfde versie van hun documenten beschikbaar op welk device zij op dat moment ook werken; pc, laptop of smartphone. Tevens heeft de klant de beschikking over Microsoft Lync voor instant messaging en vergaderen en natuurlijk over de vertrouwde kantoorapplicaties (Word, PowerPoint, Excel en Outlook).

Met Mobile Device Manager kunnen alle mobiele toestellen en tablets worden beveiligd en op afstand worden beheerd via één centrale portal. Zo kan de ondernemer zijn mobiele vloot bijvoorbeeld voorzien van de juiste instellingen. De klant hoeft niet zelf te investeren in hardware of software, maar krijgt toegang tot alle mogelijkheden voor een vast bedrag per maand per mobiel toestel.

KPN ÉÉN is een geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie, internetdiensten en kantoorapplicaties. KPN ÉÉN biedt daarmee de zakelijke klant de mogelijkheid om de verantwoordelijkheid voor zijn totale communicatie- en ICT systemen bij KPN onder te brengen. Dit biedt de ondernemer inzicht, overzicht en eenvoud. Met KPN ÉÉN krijgt de ondernemer onder meer één contract, één helpdesk, één factuur één telefoonnummer per gebruiker voor zowel vast & mobiel en één voicemail. De klant betaalt een vast bedrag per maand per gebruiker en heeft  de mogelijkheid om flexibel gebruikers te kunnen aan- of afmelden.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel