KPN
KPN breidt zijn KPN ÉÉN
propositie voor het MKB uit met Zakelijk Office 365 en Mobile Device Manager.
Deze uitbreiding versterkt de KPN ÉÉN oplossing waar de ondernemers de ideale
communicatieoplossing samenstelt voor elke medewerker, met één vaste prijs per
medewerker, één contract en één helpdesk.
Met
Zakelijke Office 365 in combinatie met KPN ÉÉN kan de ondernemer overal werken
en kennis delen met Lync, Exchange en Sharepoint van Microsoft. Zo hebben de
ondernemer en zijn werknemers altijd en overal dezelfde versie van hun
documenten beschikbaar op welk device zij op dat moment ook werken; pc, laptop
of smartphone. Tevens heeft de klant de beschikking over Microsoft Lync voor
instant messaging en vergaderen en natuurlijk over de vertrouwde
kantoorapplicaties (Word, PowerPoint, Excel en Outlook).
Met
Mobile Device Manager kunnen alle mobiele toestellen en tablets worden
beveiligd en op afstand worden beheerd via één centrale portal. Zo kan de
ondernemer zijn mobiele vloot bijvoorbeeld voorzien van de juiste instellingen.
De klant hoeft niet zelf te investeren in hardware of software, maar krijgt
toegang tot alle mogelijkheden voor een vast bedrag per maand per mobiel
toestel.
KPN
ÉÉN is een geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie,
internetdiensten en kantoorapplicaties. KPN ÉÉN biedt daarmee de zakelijke
klant de mogelijkheid om de verantwoordelijkheid voor zijn totale communicatie-
en ICT systemen bij KPN onder te brengen. Dit biedt de ondernemer inzicht,
overzicht en eenvoud. Met KPN ÉÉN krijgt de ondernemer onder meer één contract,
één helpdesk, één factuur één telefoonnummer per gebruiker voor zowel vast
& mobiel en één voicemail. De klant betaalt een vast bedrag per maand per
gebruiker en heeft de mogelijkheid om flexibel gebruikers te kunnen aan-
of afmelden.