Panel Consumentenbond vindt Simyo wéér de beste mobiele provider

Het consumentenpanel van de Consumentenbond vindt Simyo opnieuw de beste mobiele provider. Simyo eindigt daarmee voor de zesde keer op rij bovenaan in de Mobiele ProviderMonitor, die elk half jaar wordt uitgereikt.

De onafhankelijke Mobiele ProviderMonitor bestaat uit ruim 5500 leden. Elk panellid beoordeelt alleen zijn eigen provider en elke provider wordt door minimaal 75 leden beoordeeld. De elf providers die door het panel worden getest zijn KPN, Vodafone, T-Mobile, Tele2, Hi, Simyo, Ben, Hollandsnieuwe, Youfone, Simpel en Ziggo Mobiel. De panelleden van de Consumentenbond beoordelen hun provider op de kwaliteit van het mobiele netwerk voor bellen, sms’en en mobiel internet. Daarnaast geven ze de klantenservice en prijs-kwaliteitverhouding een cijfer én melden ze administratieve problemen en het aantal storingen. Ga voor meer achtergrondinformatie over de award van de Consumentenbond naar het Simyo Blog.

Een 8,1 voor Simyo

Simyo eindigt met een 8,1 bovenaan de Mobiele ProviderMonitor, waarmee het de enige provider is die een 8 of hoger scoort. Het panel vindt Simyo sinds augustus 2013 de beste mobiele provider. Daar zijn we erg blij mee, want Simyo gelooft in de kracht van tevreden bellers. Youfone is tweede, met een 7,9, en KPN eindigt dankzij een 7,8 op de derde plaats. Simyo dankt zijn hoge cijfer onder andere aan de goede klantenservice en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Minste aantal storingen

Simyo heeft het laagste storingspercentage voor mobiel bellen, sms’en en mobiel internet. Het storingspercentage is respectievelijk 2%, 1% en 3%. Dit is te danken aan het betrouwbare 4G-netwerk van KPN. T-Mobile heeft het hoogste storingspercentage: 8% voor mobiel bellen, 4% voor sms’en en 12% voor mobiel internet.

Trots op het hele team

Bart Versteijlen, General Manager bij Simyo, is heel trots op zijn team. “Het is echt een eer om nu voor de zesde keer op rij deze award te winnen. Dit is onze favoriete prijs, omdat het klanten zijn die ons beoordelen”, zegt hij. “Zij staan bij Simyo altijd centraal, want wij geloven in de kracht van tevreden bellers. Het winnen van de Consumentenbond-prijs is een fantastische teamprestatie waar iedereen binnen Simyo het afgelopen jaar ontzettend hard voor heeft gewerkt.”

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel