Simyo viert met klanten 10e keer op rij beste mobiele provider

Het consumentenpanel van de Consumentenbond vindt Simyo voor de tiende keer op rij de beste mobiele provider. Dit panel vergelijkt mobiele providers onder andere op de kwaliteit van het netwerk, klantenservice, algemene klanttevredenheid en het aantal storingen. Met een 8,3 scoort Simyo opnieuw het hoogste cijfer. Een goede reden voor Simyo om een feestje met haar klanten te vieren.

Simyo op vrijwel alle onderdelen als beste getest

Simyo krijgt de 8,3 voor de periode van oktober tot en met december 2016. De provider scoort daarin op bijna alle vlakken het beste. Zo krijgt het voor zowel de kwaliteit van bellen als internetten de hoogste score. Niet alleen voor binnens- en buitenshuis, maar óók voor onderweg. Verder heeft Simyo het minste aantal storingen en problemen op het gebied van bellen en internetten. Om een beeld te geven van de algemene klanttevredenheid: Simyo krijgt hiervoor van het panel een 9,2! Alle testresultaten zijn hier te vinden.

“We vinden het een eer dat het panel van de Consumentenbond ons voor de tiende keer op rij de beste mobiele provider vindt”, vertelt Mischa Oudolf, Brandmanager van Simyo. “Simyo is vanaf augustus 2013 onafgebroken de beste mobiele provider van Nederland. Zonder onze klanten was dit niet gelukt. Daarom vinden we het een mooie reden om een feestje met onze klanten te vieren. Dat doen we met een interactieve online game waarmee veel leuke prijzen te winnen zijn.”

Tien keer op rij de beste mobiele provider worden, dat deelt Simyo graag met heel Nederland. Daarom zijn er vanaf maandag 27 maart feestelijke abri’s te zien zijn in het straatbeeld van Nederland.

Online ballonnen blazen en prijzen winnen

Simyo daagt heel Nederland uit om samen ballonnen op te blazen in een knallende online game, waarmee veel prijzen te winnen zijn. Via de game kan iedereen het feestje meevieren. Hoe het werkt? Via een speciale actiepagina helpt de deelnemer samen met andere spelers Simyo met het opblazen van ballonnen. De deelnemer die een ballon laat klappen maakt kans op leuke prijzen. Wint de deelnemer niet? Dan wordt hij getroost met een dansje of een serenade door een Simyo-medewerker.

Tijdens een Facebook Live-event op donderdag 30 maart kunnen kijkers van het event een échte ballon opblazen bij Simyo op kantoor. Door ‘likes’ te geven, pompen kijkers kleine beetjes lucht in de ballon. Zodra de ballon knapt, barst het feest met alle kijkers los. De game loopt van donderdag 23 maart tot woensdag 12 april.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel