T-Mobile grijpt keihard in bij BEN

Vanaf 1 januari 2015 komt de commerciële exploitatie van BEN weer volledig in handen van T-Mobile. Ook de operationele aansturing zoals bijvoorbeeld de klantenservice wordt in haar geheel overgeheveld naar het moederbedrijf. Het vijftien jaar oude BEN gaat verder als een soort start-up binnen T-Mobile om vooral in het lage c.q. goedkope prijssegment marktaandeel te winnen. BEN blijft een MVNO die gebruikt maakt van het T-mobile netwerk.

Eerder nam T-Mobiel al onverwachts afscheid van een andere MVNO: Simpel. Sinds eind 2013 verkoopt BEN alleen nog maar post-paid abonnementen. Dit alles blijft uit een persbericht dat wij vandaag ontvingen. Hierin wordt ook aangekondigd dat BEN Red Urban heeft gekozen als haar nieuwe reclamebureau. Wij zijn erg benieuwd of beide maatregelen het aandeel van BEN gaan helpen sneller te groeien.

Door: de redactie

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel