Restyling Phone House winkels

De creatieve directie, reclamebureau in Amsterdam, is hard bezig om alle Phone House winkels van een compleet nieuwe uitstraling te voorzien. In oktober zullen reeds twintig vestigingen uitgerust zijn met een nieuw en eigentijds, hoogwaardig winkelconcept.

De filialen van de telecomretailer waren toe aan een upgrade. de creatieve directie neemt de winkels dan ook volledig op de schop: van vloer tot verlichting, van gevel tot prijskaart, tot nieuwe presentatiemeubels en balies aan toe. Het resultaat is een warme, uitnodigende winkel, die overzichtelijk oogt. Consumenten kunnen moeiteloos hun keuze maken en op een prettige manier hun volgende smartphone of abonnement vinden. Jan Willem Brüggenwirth, partner bij de creatieve directie: “Onze opdracht was de traffic naar Phone House te verhogen. Daartoe zijn we van vijf oude winkelconcepten naar een eenduidig strak concept gegaan. Naast de forse kostenbesparing die dat oplevert, zijn ook de medewerkers weer trots op hun frisse winkel. En dat voelen klanten; die komen daardoor graag weer binnen!” 

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel